• RSS
  • Facebook
  • Twitter

אפשר להריץ קמפיין פרסום נפלא; לפתח כלי שיווק ויראליים ותוכניות שותפים אטרקטיביים. אבל אם האתר שלך הוא עשיר בתוכן, אבל הפיקים בתנועה הנגרמים כתוצאה מהמאמצים שלך יהיו רק בגדר עניין זמני. תוכן: שימושי, יקר, אינפורמטיבי, חינוכי או משעשע פשוט יכול למשוך ולשמר קהל טוב יותר מכל דבר אחר.

כל אחד יכול ליצור אתר תוכן עשיר על ידי התייחסות לכמה נקודות מפתח:

· היה ממושמע

· עדכן את אתר האינטרנט באופן קבוע

· דע כיצד ליצור תוכן, או איפה למצוא אותו

משמעת ומחויבות

כדי ליצור אתר תוכן עשיר, עליך לראות מנהרה ובה קרן לייזר המתמקדת והיית חדה יותר ויותר. במילה אחרות: משמעת עצמית. מאוד קל לבזבז שעות, אפילו ימים, במעבר בדרך שלך מאתר אחד למשנהו. אל תניח לעצמך להיות מוסח: תגביל את חקר התוכן באינטרנט רק לאתרים ומשאבים המחוברים ישירות לנושא של האתר שלך.

משמעת גם מרחיבה את תוכן היצירה. סופרים מצליחים, לא מחכים להשראה לפני תחילת עבודתם. במקום זאת, הם מפתחים לתזמון ומשמעת עבודה, והם דבקים בה. ההרגשה שהם נמצאים בה הם מרגישים לא רלוונטית, הם מתיישבים ליד שולחן וכותבים.

גם אתה חייב לפתח לוח זמנים כדי להוסיף תוכן לאתר שלך, ועמוד בו.

יש את הרעיון הנכון – פשוט תעשה אתו !

עדכונים שוטפים באתר שלך

משפט השגור בקרב בוני ומקדמי אתרים: "שום דבר לא מת יותר מאשר אתר מוזנח".

עדכון קבוע או שינוי התוכן של האתר שלך נותן לך יתרון על פני המתחרים. אנשים ימשיכו חזרה לאתר שלך אם הם מבחינים שיש בכל פעם משהו חדש לראות, ללמוד או ליהנות בכל פעם.

יצירת התוכן

רק אתה יודע הכי טוב – או צריך לדעת- מה הקהל היעד שלך רוצה. ואז זה הופך למשימה מאוד קלה. בכדי להחליט אילו סוגי תוכן יהיו הטובים ביותר בכדי לשרת את הצרכים שלכם וכיצד להתהלך למצוא או וליצור אותו.

להלן כמה הצעות:

· כתבות

· חדשות או קטעי סיפורים

· אמנות בגלריות

· סקירות

· ראיונות

· תכונות אינטראקטיבית: סקרים, משובים, קבוצות דיון, פורומים, צ 'אט

בהצלחה

מפרסמים