תמיכה & הורדות

ניתן להוריד את האפליקיות שלנו בחנויות האפליקציות.

s f

פרטי התקשרות
מעלה בנימין 153, עלמון
[email protected]
972542542428+
עקבו אחרינו

חלב ודבש בניית אתרי אינטרנט

c

האם תוכן האתר שלך ראוי להיות נגיש למיליוני אנשים באינטרנט?

האם תוכן האתר שלך ראוי להיות נגיש למיליוני אנשים באינטרנט?
יש לזכור כי המטרה של תוכן היא בראש ובראשונה לספק ערך תוכני לאחרים.
האם אתם מספקים ערך אמיתי? את הכי טוב שאתם מסוגלים לספק?
כשאני יושב לכתוב, לפעמים אני מדמיין את עצמי עומד על בימת הקונצרט לפני קהל של מיליון אנשים. ואז אני שואל את עצמי, "מה אני יכול אציע לקהל הזה ?"

אם מיליון אנשים בוחרים לבלות חמש דקות באתר שלי. לכן אני עושה כמיטב יכולתי כדי להפוך את הכתיבה שלי ראויה להם. אני לא תמיד מצליח, אבל זו חשיבה שעוזרת לי ליצור תוכן חזק.

תחשבו על ההשפעה של הכתיבה שלכם על הגולשים. מאז אני כותב על בניית אתרים, המחשבה היא שאני רוצה לשנות. אני רוצה להרחיב את החשיבה של הגולשים, כדי להעלות את המודעות שלהם, ולסייע להם.
אם הכתיבה שלי לא תשנה מחשבה, פעולות, או מודעות, אז הערך שלי הוא לא מועבר מספיק טוב. זו עבודה קשה כדי ליצור את זה, אבל בטווח הארוך זה מייצר הרבה תנועה והפניה לטווח ארוך.

האיכות חשובה יותר מהכמות. כמות בלי איכות, לעומת זאת, זה עניין קל יותר, וזאת אחת הסיבות שכל כך הרבה בלוגרים נוטים להשתמש באסטרטגיה זו.

בסופו של דבר האינטרנט כבר מכיל כמות יותר מאשר כל אחד מאיתנו יכול לספוג בחיינו, אבל תמיד יהיה מקום עבור תוכן באיכות טובה ובולטת.

אם יש לך דבר בעל ערך אמיתי להציע לקהל גדול, אז יש לך צורך שלאתר האינטרנט שלך תהיה תעבורה גבוהה.

בכל פעם שאתה כותב, תזכור להתמקד ביצירת התוכן הטוב והאיכותי ביותר שאתה יכול להציע. אבל תחשוב קודם כל ותמיד לעשות את הטוב ביותר בשבילך.